Le Bâtard: ambachtelijke bakkerij waar puurheid centraal staat.

Bestellen

Hoe moet ik een bestelling plaatsen?

Ga naar de winkelpagina. Selecteer daar de gewenste producten en voeg deze toe aan je winkelmand. Deze opent van zodra er producten aan toegevoegd worden. Nadat alles in jouw winkelmandje zit, kan je afrekenen. Vul jouw gegevens in en selecteer jouw favoriete betalingsmethode. Vergeet ook niet jouw leveringsdatum in te geven! Na deze stappen ontvang je een mailtje met de details van deze bestelling.

Wanneer moet ik mijn bestelling plaatsen?

Onze broden hebben een lange rijstijd van 12 tot 16u. Om voldoende beschikbaarheid te voorzien in de winkel, moeten jullie minstens 1 dag rekenen om de bestelling af te ronden. Bestel steeds voor 16u om te garanderen dat de bestelling de dag erop klaar ligt.

Waarom kan ik geen panettone bestellen op de site?

Om onze panettone’s te maken hebben wij een looptijd nodig van 4 dagen. Vandaar dat dit niet kan gecombineerd worden met andere broden/viennoiserie. Maar je kan ons steeds een bericht sturen om een panettone aan te vragen. Dit op info@lebatard.be

Betalen

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Betaling bij levering/afhaling in de winkel is gratis. Alle andere betalingsmethodes wordt er een toeslag gerekend.

In de toekomst zullen wij ook werken met broodabonnementen en met de mogelijkheid om een saldo op te laden en dit te gebruiken voor de aankopen. Later meer hierover.

Levering en afhaling

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Bestellingen kunnen afgehaald worden in de winkel in de Fabrieksstraat 8, 9520 Sint-Lievens-Houtem en dit vanaf 07.00u s’morgens. Van woensdag tot zaterdag is de winkel open tot 18u, op zondag tot 15u.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Voorlopig worden er geen leveringen standaard voorzien. Indien u door omstandigheden toch een levering wenst, dan kan u steeds contact opnemen via telefoon om dit te bespreken.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.